Rihun kyläkoulun oppimiskeskus RY

Kaikille halukkaille mahdollisuus oppia luomu- ja biodynaamista viljelyä, ekologista elämäntapaa ja muita maanläheisiä sekä oman käden taitoja.

Yhdistys yhdessä Osuuskunnan kanssa antavat mahdollisuuden kaikenikäisille luomu-viljelystä, biodynaamisesta viljelystä, omavaraisuudesta, kommunaalisesta asumismuodosta, omatoimisuudesta ja ekologisesta elämäntavasta kiinnostuneille mahdollisuuden tulla hajoittelemaan erilaisia elämäntaitoja tilalla. Yhdistys vastaanottaa opiskelijoita, vapaaehtoisia ja itseään tutkiskelevia ihmisiä ympäri maapalloa. Yhdistys on kunnostamassa tontilla olevaa koulurakennusta, josta kaavaillaan sosiaalisten projektejen pääpistettä - tilaa myös harrastuksille ja tapahtumille. Yhdistys tekee myös erilaisia sosiaalisia projekteja ja tempauksia Heinolassa ja lähiseudulla - teemme mielellämme yhteistyötä oli sitten kyseessä lapset, vanhukset tai nuoriso. Ota yhteyttä!